Czy Was tez denerwują reklamy?

13 Maj

Właściciele firm ustawicznie stają przed pytaniem, jaką taktykę obrać, żeby zwiększyć liczbę klientów, aby pomnożyć dochody korporacji. Obecnie reklama nie opiera się tylko środkach masowego przekazu takich jak gazeta ogólnopolska, czy tv. Działania promocyjne są teraz nadzwyczaj skomplikowanym mechanizmem i korzysta z wielu metod. Niesłychanie popularna obecnie jest promocja firmy w Internecie, a zwłaszcza bijący rekordy tzw. social media marketing. Musimy uzmysłowić sobie, że nie jest to napastliwa odmiana reklamy, którą klienci omijają.
Social media to zabiegi na portalach nazywanych jako web 2.0 w Internecie. Mającymi największą liczbę użytkowników i w związku z tym często wykorzystywanymi portalami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Facebook, Twitter, Google+, YouTube. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W naszym kraju niewiele, bo 5 % przedsiębiorstw wykorzystuje social media. Bezsporny jednakże jest oczywiście fakt, że social media należy do metod bardzo przyszłościowych, albowiem Internet notuje błyskawiczny progress, a liczba jego użytkowników nieustannie rośnie. Masa firm wybiera Facebooka, prowadzenie tam fanpage’a i czynne pozyskiwanie fanów. Kolejny sposób na promocję to tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w fenomenalny sposób tworzą wizerunek marki. Klienci w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej promocji, ponieważ nie narzuca się ona klientowi, umożliwia wybór np. w sprawie zostania fanem firmy. To w gestii klientów jest decyzja, czy są zainteresowani informacjami dotyczącymi firmy. Tym samym ten model promocji jest naprawdę skuteczny.

Reklamy
%d blogerów lubi to: