Dlaczego nie lubimy reklam?

19 Lip

Prezesi firm bardzo często stawiają sobie pytanie, jaką taktykę stosować, żeby pomnożyć grono klientów, aby powiększyć przychody przedsiębiorstwa. Skuteczna promocja nie opiera się tylko mediach takich jak gazeta ogólnopolska, lub telewizja. Promocja jest dziś wyjątkowo wielowątkowym mechanizmem i wykorzystuje wiele metod. Bardzo popularna zrobiła się reklama internetowa, a przede wszystkim cieszący się uznaniem tzw. social media marketing. Warto nadmienić, iż nie jest to dokuczliwa forma reklamy, którą klienci omijają.
Social media to czynności wykonywane na portalach nazywanych jako web 2.0 w Internecie. Bardzo popularnymi i w związku z tym będącymi w zainteresowaniu speców od reklamy portalami społecznościowymi w Polsce są: Nasza Klasa, Kwejk, Google+, Flaker. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W Polsce niewiele, bo 5 % podmiotów korzysta z social media. Niezaprzeczalny jednakże jest oczywiście fakt, że jest to metoda bardzo przyszłościowa, ponieważ Internet staje się potęgą, a ilość surfujących systematycznie rośnie. Ważne jest pokazanie prowadzonej działalności na Facebooku, założenie tam fanpage’a i czynne pozyskiwanie fanów. Kolejny sposób na promocję to tzw. custom publishing. Kryją się za tym narzędzia promocji, które w znakomity sposób budują świadomość marki. Zainteresowani bardziej przychylnie odnoszą się do takiej reklamy, ponieważ nie jest ona nachalna, umożliwia wybór np. w kwestii zostania fanem firmy. To ludzie decydują o tym, że chcą otrzymywać informacje dotyczące firmy. Dlatego też ten rodzaj reklamy jest naprawdę skuteczny.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: